Gestern wurde der zweiten Patch zum Multiplayer-Shooter

Battlefield 2142 veröffentlicht.
Das Update enthält einige neue Änderungen und Verbesserungen beim Gameplay, den Statistiken, dem Interface und dem Mehrspieler-Modus.
Gleichzeitig gibt es auch neue Versionen für die Unranked-Server. Die wichtigsten Änderungen sind unter anderem, dass der Titan nach zerstörtem Schild nicht mehr vom Commander bewegt werden kann, dass die Streuung der Assault-Gewehre verringert wurde und der gegnerische mobile Einstiegspunkt der Squadleader ist nicht mehr in der 3D-Karte sichtbar.
Das Update ist rund 22 MB gross
Download Patch by Electronic Arts
changelogISSUE FIXES
- Using the Medic Hub now counts towards Silver Medic Excellence Badge
- Ground Defence kills now count towards Ground Base Defence Ribbon
- Silver Titan Destruction - Badge awarded when core is destroyed
- Debriefing End of Round screen displays player stats
- Can now bind same key to crouch for common and land vehicles
- Enemy Squad Leader Spawn beacon is no longer visible on the 3dMap
- User now unable to repeatedly spam a squad leader to join a locked squad
- Spinning tank turret no longer pushes player inside clipped geometry
- Users can play single-player (offline) mode when EA servers are unavailable
- Fixed issue that caused Battlerecorder Playback And Camera Control Interface function
- Corrected missile silo numbers in Titan Mode
- Squad Leader Spawn Beacon can now be used after a round or map change in online games
- Missing game information in Swedish and Danish when a mutiny occurs against your commander added
- BF2142 showing up as Battlefield 2 in Windows firewall exception list fixed
- Patching update message will shut the game down instead of minimize if EA Link is installed on users machine
- Stats tracking optimizations
- Revised AR's deviation per bullet
- Titan no longer moveable by the Commander once Titan shields are down
- Installer checks for BF2142 running in the background before installing patch
- Inconsistent game references removed
- Improved player collision protocol
- Optimized EA Master Server connection calls